czwartek, 3 marca 2016

Po co komu obrączki / pierścienie na serwetki ?!

Takie pytanie słyszę od osób, które nie poświęcają wiele czasu na "klimacik" przy stole. Na szczęście jest też wiele, którym zależy na miłym wrażeniu, które tworzy się przez właśnie takie dodatki, bez których można normalnie żyć. No właśnie normalnie, a ja lubię nienormalnie!! Musi być ładnie w domu, na stole na talerzu i wokół.. Czy pieniądze są problemem w organizowaniu ładnego stołu - zdecydowanie nie. Pomysłowość ludzka nie ma granic i nie potrzebne są ogromne finanse na stworzenie czegoś fajnego i pięknego. Zajrzyjcie na blogi takie jak przeplatanekolorami.pl kobietapoczterdziestce.blogspot.com ; http://www.conchitahome.pl/ ; http://howshemakesit.blogspot.com/  ; refreszing.blogspot.com od ponad roku obserwuję dziewczyny - są super, mają pełno pomysłów, są pracowite i konsekwentne, robią piękne i użyteczne rzeczy. I nic ich nie ogranicza - a już na pewno nie finanse! Dziewczyny mnie inspirują i choć rzadko komentuję bywam tam regularnie. Czas jest moim wrogiem, ale już nie tak groźnym jak kiedyś. Przez lata nauczyłam się planować i rozkładać plany na godziny, dni i tygodnie. A mój mąż przez ponad 25 lat nauczył się, że lepiej mnie wspierać w moich pomysłach, bo wtedy jestem szczęśliwa, bo nie muszę być sama w działaniu, bo dostaję skrzydeł.... bo tak jest miło i przyjemnie!
Inspiracje z Pinterest na temat pierścieni na serwetki:

Z tekstylnymi zapięciami:



Jadalne obrączki:




Wykonane na szydełku:






Koralikowe:



Z natury:



Z juty, sznurka:



Wykonane z papieru:

Wykonane z różnych pasmanterii:



Z filcu:




Wielkanocne (bo to ten czas):


Klasyczne pierścienie do zakupienia w e-obrus.pl
http://e-obrus.pl/product-pol-2451-Metalowa-obraczka-na-serwetke-typu-Tuleja.html

Szklane obrączki na serwetki
http://e-obrus.pl/product-pol-1818-Szklana-obraczka-na-serwetki-.html

Obrączki drewniane:
http://e-obrus.pl/search.php?text=obr%C4%85czka+dre
Pierścienie akrylowe:
http://e-obrus.pl/product-pol-2182-Dekoracyjny-pierscien-na-serwetke.html
Kilka moich pomysłów na pierścienie :






















źródło zdjęć: Pinterest i e-obrus.pl

Ogłaszam konkurs z nagrodami:
Warunki uczestnictwa:
1. Własnoręcznie wykonane/ozdobione obrączki na serwetki (technika dowolna)
2. Dokładny opis wykonania ze zdjęciami (przesłany na mail: alicjakwk@gmail.com )
3..Zgłoszenie do konkursu w komentarzu
4..Ogłoszenie wyników 20.03.2016

P.S. przesyłajcie prace do dnia 18.03.2016.

Dokładam dodatkowe 2 dni. Możecie przesyłać zdjęcia do 20.03.16.  A decyzję o wyborze podejmiemy ma początku tygodnia tak żeby nagrody dotarły przed świętami.

Nagrodami będą:

1 nagroda: 12 lnianych serwetek 40x40cm
.
2 nagroda: 6 szklanych obrączek na serwetki

3 nagroda:6 serwetek (mieszanka bawełny i poliestru 36x36cm w kolorze białym) z haftem Twojego monogramu








Wygrają te prace, które będą miały najwięcej like na moim fun page na Facebook (link w grafice).



Znając pomysłowość dziewczyn od razu zastrzegam sobie prawo przydzielenia dodatkowych nagród, które oczywiście będą związane ze zdobieniem stołu. 
                                                                                          Zapraszam serdecznie , Alicja



21 komentarzy:

  1. Rzadko to robię, ale zgłaszam się, podesłałam linka z postem, w którym jest DIY, jak robię pierścienie:) Buziaki, Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę:) Załączam Twój link do obrączek z masy solnej:http://kobietapoczterdziestce.blogspot.com/2016/02/diy-ozdoby-z-masy-solnej-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo, kapitalne zestawienie pierścieni na serwety! Większość z nich chciałabym oczywiście mieć na swoim stole. Zainspirowałaś mnie tym tematem bardzo. Nie do tego stopnia co prawda, bym zdecydowałabym się na samodzielne wykonanie (nie mam takich umiejętności), ale na pewno coś nowego w tym temacie się pojawi w mojej komodzie z dodatkami stołowymi;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Cieszę się,że Twoja komoda wzbogaci się o pierścienie. Dodam,że ja mam cały regał dodatków stołowych:)

      Usuń
  4. Witaj:) Miałyśmy okazję wczoraj się spotkać ( na Dniu Kobiet), miałyśmy koło siebie stoisko:) Bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie bo bardzo tu inspirująco i pięknie po prostu . Z chęcią zostaję i będę wierną Twoją czytelniczką i obserwatorką. Jeśli chodzi o pierścienie na obrusy to piękne pomysły nam tu zaprezentowałaś. Wszystkie są ciekawe i oryginalne:)
    Oczywiście zapraszam też do siebie: http://takpoprostudom.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agato, bardzo miło mi Ciebie gościć! Twój blog to "moja bajka" będę u Ciebie bywać! Fajne,że się spotkałyśmy w realu! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Witaj Alicjo!! Niesamowite ile inspiracji przygotowalas!! Moi faworyci to skorzany pasek w roli obroaczki no i oczywiscie wypieki!! Mozesz byc pewna, ze kilka z twoich pomyslow skradne w przyszlosci!! Dla mnie rowniez bardzo wazna jest oprawa stolu, jesli zapraszam gosci na obiad czy kolacje lubie nakryc stol "tematycznie" i nawt nawiazac potrawami do tego tematu. Lubie jak na stole jest chociaz jeden "inny " element, cos niezwyczajnego, zabawnego, intrygujacego. No i oczywiscie lubie, gdzy goscie to doceniaja, choc nie jest to wcale taka oczywista sprawa. Z cheica tez wezme udzial w Twoim konkursie, jesli czas na to pozwoli. Dzis nawet planuje post w teamtyce stolowej, choc nie jestem pewna czy do konca spelnia wymagania konkursu....ale wymysle cos innego!!! Pozdrawiam Cie goraco i dziekuje za przemile slowa!! buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, cieszę się że się przyłączysz! Warunki są proste do spełnienia. Mamy podobne upodobania paseczek zamiast obrączki dla mnie jest cudny! Post w tematyce stołowej .. to coś dla mnie! Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Wow! Ile inspiracji na pierścienie... Podobają mi się... chyba wszystkie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, zgłaszam! :)

    Już mam plan tylko teraz trzeba przysiąść i uszyć :) pozdrawiam! :)

    Kora szyje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Jestem przekonana,że powstanie coś super, a szycie to dla Ciebie pestka:) Dziękuję za zgłoszenie, pozdrawiam

      Usuń
  8. Witaj Alicjo! Kilka razy już wchodziłam na Twoją stronę i z zachwytu wciąż do niej wracam. Dziękuje za zaproszenie . Odpisałam na maila ale mi wrócił, teraz ponownie napiszę i załączę prace-pierścienie, które sama wymyśliłam. Oczywiście nie są tak piękne jak te które robią inni. ale pochwalę się co mam. Pozdrawiam serdecznie Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu Twoje prace są przepiękne! Niedługo zaprezentujemy je razem:) Dziękuję za udział w zabawie! Pozdrawiam

      Usuń
  9. Paski skórzane skradły moje serce! Super sprawa!:)Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zauroczenie. Te paseczki są super!

      Usuń
  10. Moim zdaniem każdy, nawet najmniejszy szczegół ma znaczenie, żeby nakrycie stołu było idealne. Nawet warto kupić sobie takie różne sztućce do serwowania https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/sztucce-do-serwowania-potraw . Też takich nie mam a do sałaty czy do ciasta to jak najbardziej się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. 42 yr old Database Administrator II Leland Rewcastle, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Scouting. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. dlaczego nie sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły na to, aby przyozdobić swój stół. Przy poszczególnych okolicznościach efektywnie to wszystko wyglądałoby. Ja jeszcze zaszalałabym i przykładowo postawiła na kubki papierowe z nadrukiem , a chociażby u firmy PrintCup24.pl można zamówić spersonalizowane. Można wybrać swój szablon, czy też napis itd. Także też super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oświeć się w świecie finansów osobistych! Nasz artykuł to klucz do efektywnego zarządzania budżetem, inwestycji i osiągnięcia finansowej niezależności. Czytaj mądrze, decyduj świadomie! http://www.cs-pobierz.pl/

    OdpowiedzUsuń