poniedziałek, 21 marca 2016

Własnoręcznie wykonane obrączki na serwetki moich czytelników.

Przedstawiam prace Zdolnych i Pracowitych!
Uwielbiam rękodzieło we wszystkich możliwych odmianach. Zobaczcie jakie własnoręcznie wykonane obrączki pokazały Agnieszka,  Ela i Karolina (kolejność alfabetyczna).
Są to prace związane z moim szybkim przedświątecznym konkursem. Postanowiłam pozwolić dziewczynom powybierać sobie nagrody z 3 propozycji: 12 lnianych serwetek; 6 szklanych obrączek; 6 serwetek z monogramem.
Jak chcecie obejrzeć inspiracje obrączkowe zerknijcie na mój post:Po co komu obrączki na serwetki?
Aga pokazała jak wykonać obrączki z masy solnej na swoim blogu: TU LINK



 Dla mnie te półprodukty bez malowania są równie piękne:

Ela zrobiła niesamowite papierowe obrączki.  Ta technika jest mi całkowicie obca kiedyś muszę się tego nauczyć!!  Choćby to miało być na emeryturze :) Link do jej bloga TU
Wiosenne kolorowe przepiękne! Ela jest bardzo skromną osobą, a robi takie cuda! Na pewno nikt nie zaprzeczy że są prześliczne i oryginalne?





Karolina uszyła/ splotła wiosenne obrączki z dzianiny: TU LINK






Obrączki jak malowane każda w swoim rodzaju piękna i oryginalna.
Dziękuję za udział w zabawie mimo przedświątecznego zamieszania ! Alicja

1 komentarz:

  1. Podziwiam ludzi kreatywnych, twórczych i pracowitych. Dla mnie to co robią to niemalże dzieła sztuki... te obrączki które nam zaprezentowałaś są po prostu śliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń