niedziela, 3 stycznia 2016

Przy noworocznym stole. DIY świetny nastrój :)


Sylwester i Nowy Rok sprzyja spotkaniom przy stole. Warto poświęcić trochę czasu ( bo nie koniecznie potrzebne są duże pieniądze) i zadbać o ładnie "ubrany" stół.  Moja inspiracja ma dwie wytyczne: złoto i zieleń . Zgromadziłam wszystkie elementy: pasmanterie, bombki, pistolet do rozgrzewania kleju. Bombki wybrałam u zaprzyjaźnionego producenta (www.mark.waw.pl) resztę zakupiłam w hurtowni florystycznej.
1.Na pierwszy rzut poszły niepasujące do wytycznych wazoniki.



Etap pierwszy zasłonięcie granatowej grafiki:
2.Złoty akcent
3.Zielona błyszcząca siatka i zielony szyfon
4.Bombki, złoto i zielone wypełnienie wazoników
5.Na każdej szanującej się imprezie Sylwestrowej musi być Nowy Rok w cyfrach - ja wytworzyłam go na złotej siatce florystycznej przyklejając bombki zielone i złote .
6.Jeszcze obowiązkowe świece. Wykorzystałam wodne świece, które wykonuje się samodzielnie. Ograniczeniem jest tylko własna pomysłowość. W wysokich szklankach zatopiłam w wodzie bombki i złotą siateczkę . Na wierzch 1 cm oleju jadalnego oraz specjalny pływak. Świece dostępne w sklepie e-obrus.pl.


7.Na białym obrusie połyskująca udrapowana satyna i zielone serwetki złożone w kieszonki na sztućce
8.Pyszne jedzenie
Życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanych spotkań przy noworocznym stole.

1 komentarz: