czwartek, 6 października 2016

Tablica korkowa z korków DIY




Szukałam czegoś fajnego na notatki przy biurku córki w jej remontowanym pokoju.
Zainspirowała mnie Kasia z bloga twojediy.pl postanowiłam wykorzystać ten pomysł.
Namówiłam kolegę, który zbiera korki po winie, aby podzielił się ze mną tymi korkami. Niestety nie skorzystałam z nich - były nierówne różnego kształtu i wielkości. Kupiłam równiutkie korki od winiarzy na Allegro TU LINK 200szt- wykorzystałam po 81 na ramkę.






Pomalowałam szczyty korków farbą, która pozostała po malowaniu ścian i sufitu.




  Zrobiłam po 4  "czarne owce" do każdej ramki


W Ikea kupiłam 2 ramki, które wypełniłam pomalowanymi wcześniej korkami. Przyklejałam każdy korek gorącym klejem.





Korki ułożyłam w biało miętową szachownicę na środku dodając czarne akcenty.
Dokupiłyśmy biało czarne pineski i tablice gotowe :)





9 komentarzy:

  1. Super pomysł !!! Bardzo mi się podoba:)
    Czy dostałaś ode mnie maila?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię korki jako materiał do sporządzania dekoracji, nazbierało mi się ich znowu trochę, już patrzałam w sieci co można z nich zrobić, a możliwości są setki! ;) Tablic jednak robić nie będę, bo mam już dwie metalowe - klateczka ze spinaczami na notatki (w kąciku komputerowym) była dla mnie zbyt mała. Twoje tablice wyszły bardzo fajnie, chociaż Ja bym tych korków nie malowała....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazało się,ze ja też mam wiele korków. Oprócz tych kupionych dostałam cała reklamówkę od koleżanki. Na pewno coś i u mnie jeszcze z nich powstanie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny pomysł na tablicę z korków jest cudowna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moja córeczka - właścicielka tablicy też jest nią zachwycona.

      Usuń
  4. Fajny pomysł! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń