sobota, 12 listopada 2016

Tapeta: mała zmiana - wielki efekt

Po zmianach w różnych częściach naszego domu TU LINK i w pokojch dzieci: nastolatki TU LINK i małej królewny TU LINK dotarliśmy do klatki schodowej. Na mojej klatce schodowej tapeta jest obowiązkowa. Przy naszej dużej rodzinie ściana pomalowana na jednolity kolor jest niemożliwa do utrzymania choćby w pozornej czystości. Dobrej jakości tapeta jest świetnym rozwiązaniem.

Tapeta może być fajną ozdobą w domu, ale po kilku latach nawet najpiękniejsze desenie się nudzą i niszczą i na szczęście trzeba je wymienić. I właśnie nastał u mnie czas zmian- szczególnie, że po zmianach kolorów na ścianach stara zupełnie nam nie pasowała.







Moja córeczka 2 lata temu
Wybór tapety wcale nie jest łatwy, ponieważ tapet jest mnóstwo. Ja wiedziałam,że chcę coś we wzory geometryczne, najwyżej dwa kolory. W mojej okolicy jest świetnie zaopatrzony sklep z tapetami, ale niestety nic tam mnie nie zauroczyło do tego stopnia, żebym chciała to widzieć przez kilka lat na mojej ścianie. Przeczesałam więc sklepy internetowe z tapetami. Tu pojawił się problem rozeznania rzeczywistych wielkości wzorów graficznych. Aż trafiłam do świetnego sklepu internetowego z olbrzymią ofertą MIDEN - prezentacja wzorów tapet jest rewelacyjna. Każdy wzór tapety można zobaczyć w rzeczywistych wielkościach w kilku wnętrzach. Moja wybrana tapeta wyglądała tak:



 Prezentacje są super rzeczywiste pięknie pokazują rzeczywistą wielkość wzoru tapety i kolor. Jak tapeta dotarła do mnie ze sklepu (super miła i fachowa obsługa) byłam w 100% zadowolona wszystko tak jak na zdjęciach.
Zobaczcie sami - to moja klatka schodowa z nową tapetą




Nowa tapeta jest dla mnie super. Ładnie kontrastuje z kolorem schodów i poręczy - nadal są piękne a wybraliśmy je 12 lat temu:)

11 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 100% zmiana na bardzo dobrze. Dziękuję pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna tapeta.Mnie czeka zmiana na przyszły rok ,trudny wybór co wybrać jest tyle wzorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna tapeta.Mnie czeka zmiana na przyszły rok ,trudny wybór co wybrać jest tyle wzorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór tapety to rzeczywiście niełatwa sprawa - na starą tapetę nie mogłam już patrzeć. Mam nadzieję,że nowa szybko się nie znudzi :) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Zmiana na duży plus !!! Efekt wow...uwielbiam takie zmiany:)
    U mnie w domu też remont...i to generalny:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalny remont brzmi super - czekam na relacje! Dziękuję za wizytę i komentarz:)

      Usuń